Thursday, September 3, 2009

Pesta Buku Popular



Tak sangka betul aku Popular akan sediakan stage dan siap ada sesi soal jawab masa pesta buku ni. Seram sejuk, menggigil kaki tangan, semua ada bila dah duduk atas stage. Maklumlah, aku tak pernah melalui majlis2 macam ni. Seriau ler...Anyway, thanks to Azrina, bos kecik english department. Tak lama lagi naik pangkat ler kot...hehe. Busy betul dia hari tu, tak dapat nak sembang panjang. Dengan Bikash, Rehal & Hafirda pun tak sempat nak bersembang sangat, sempat mmmuah2 je...hehe. Oppss, dengan Bikash & Hafirda aje tau...
Thanks juga untuk besfren2 aku, Chik dan Mak ET sebab setia tunggu aku masa kat KLCC tu. Mak ET, berkejar dari kelas penulisan anjuran PTS, terus ke KLCC. Chik pulak, terpaksa kensel nak berbuka rumah akak dia sebab aku. Jemput aku kat pekeliling, tumpangkan aku kat rumah dia, hantar aku ke sana, sini. Tapi aku tau korang tak kisah punya, sebab bukan senang nak jumpa aku kan? hehe...

No comments: