Thursday, October 8, 2009

Jamuan Rayalah Pulak

Habis aje cuti raya, berderet2 pulak jemputan makan2. Bagi yang suka makan ataupun kuat makan, memanglah seronok. Tapi rasanya, semua orang suka bab2 makan free ni, ye dak? Aku ni, bab2 jamuan suka, tapi bab2 crowd tu yang aku tak berapa suka. Kalau kat sekolah aku ni, mula2 jamuan cikgu2 lelaki, lepas tu cikgu2 perempuan pulak. Lepas tu, kelas pendidikan khas, lepas tu kelab guru pulak...macam2 kelablah yang buat. Tapi, menunya ala2 sama jugak. Alhamdulillah, jimat duit aku sepanjang Syawal ni...hehe.

Jemputan2 open house pulak, taklah banyak mana. Nasib baiklah gak, sebab aku bukan rajin nak pergi pun kalau open2 house ni. Aku ni kan pemalu...hikhik...kat sekolah tak apa sebab dah biasa dengan dorang...2-3 kali ulang pun tak pe...siap tapau untuk dinner & sahur lagi...hehe. Alhamdulillah & terima kasih kepada yang menjamu. Tahun depan, jamulah lagi ye...

No comments: