Sunday, March 9, 2008

alhamdulillah...

almost semgu lebih aku demam. start on thursday ujung bln feb. asalnya melawat org demam kat spital. end up aku yg demam. jumaat, sabtu & ahad aku makin teruk. tak larat nak bgn & i'm on my own kat umah. not even eat. just minum susu & telan panadol. ahad mlm, aku langsung tak boleh tido. rasa mcm nak mati. masa tu terbayang dosa2 lama. aku takut sangat. aku menangis all nite. then monday, aku decide balik kampung. at least mak aku ada jaga aku. kat sini, aku sorang2. aku perlu cepat sembuh coz 6 mac aku nak kena bawa mak aku ke IJN. alhamdulillah, aku ok sikit on that day even not fully recovered. & 6 mac tu juga aku pergi ambil kereta aku yg dah berbulan2 tersadai kat workshop kat raub. bila tgk & drive kereta tu, aku bertambah sayu. walaupun takut, aku gagahkan juga. aku layan sembang dgn mak, tak nak pikir sgt pasal kereta tu. mak walaupun dah lembik (dia muntah2 masa on da way ke raub tu), paksa diri juga bercerita dgn aku.
& today, i get back to work. malam tadi balik umah with perasaan sayu yg masih bergayutan, bersambung ke hari ni. aku akan cuba to be strong, at least for my mother...amin...

No comments: