Wednesday, September 24, 2008

Gathering yang happening

Selipar sapa paling hodoh tu? hehe
Macam pakai kayu api aje. Padahal lilin yg dikutip aje tu
Bunga tu, Bikash beli masa jalan2 kat Teluk Chempedak. Aku pun ikut beli. Harga? RM20. Mintak kurang lagi tak dapat dah
Berbuka puasa atas padang. Makan pizza sebelum 'makan besar'. Mujur Roy bawak pizza, kalau tak minum air je sbb makanan kat bazar semua dah habis
Majlis makan besar...hahaha. Makan lagi. Pinggan sapa yg licin tu. Makan tak hengat...
Ish..ish...tengok si Teja tu
Dok kerumun lilin yang semakin pendek. Woi, cari lagi lilin woi
Pengumuman! Tangan yang paling over tu Teja dgn Roy ye...hehe
Aku dah malas nak taip sebab nanti ceritanya sama aje dgn bikash & aleya. Jadi, untuk cerita penuh, sila baca di: (hehe...senang kerja aku)

1 comment:

Bikash Nur Idris said...

salam aidilfitri & maaf zahir batin