Sunday, January 11, 2009

Armageddon?

Malam tadi aku menonton Halaqah di TV9 bertajuk Al-Aqsa. Ustaz Badli Shah Alaudin menyeru semua bloggers, pemilik laman2 web, pemegang akaun youtube dll agar memainkan peranan dalam membantu penduduk Palestin dengan menulis tentang kekejaman Zionis terhadap mereka sebagai tanda protes kita di atas serangan yang dimulakan sejak 1 Muharram yang lalu. Mereka sengaja memilih tarikh ini untuk menunjukkan kesombongan dan keangkuhan mereka. Untuk itu, hari ini aku menyahut seruan Ustaz Bad ini. Kata Ustaz Bad lagi, kita semua tidak sepatutnya bergembira ketika umat Palestin terus-terus diserang tanpa belas kasihan. Zionis sedang berusaha untuk menghancurkan Al-Aqsa, satu tempat suci bagi umat Islam selepas Masjidilharam dan Masjid Nabawi.

Ini saja yang mampu aku lakukan untuk membantu penduduk Palestin. Di sini, aku ingin mengajak kawan2 semua, sama2 kita menyahut seruan Ustaz Bad dengan menulis tentang kekejaman Zionis ini.

p/s : Is this the beginning of Armageddon? Wallahualam.


"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >
(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)

No comments: