Thursday, April 23, 2009

Journey to KLIBF 2009


Sejak ada Sani Ekspress, aku dah jarang sangat naik bas lain. Sebabnya, bas ni selesa dan yang penting, sampai ke Shah Alam. So, sabtu 18 April 2009, aku naik bas Sani Ekspress ke Shah Alam jam 5.30 petang. Sebelum bertolak, driver bas mengingatkan semua penumpang supaya memakai seatbelt (mesti gara2 tragedi bas double decker yang terbalik tu. Sani Ekspres pun double decker gak). Jadi, semua orang pun pakailah. Aku? Mestilah aku pun pakai. Takut siot. Tapi, malangnya seatbelt aku, tersangkut kat bawah kerusi. Nak panggil driver, dia dah turun bawah (aku seperti biasa duduk kat tingkat atas. Best sikit...hehe). Puas aku tarik, tak berjaya juga. Kerusi depan pun sama masalah dengan aku. Hmm, tawakal ajelah. Mujur selamat sampai kat Shah Alam...alhamdulillah...

No comments: