Sunday, April 5, 2009

Tagged

Rehal tagged aku! This is the answer ya.

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu
Eny Ryhanna, aku pilih nama ni sebab nama ni je pilihan yg ada selain nama betul.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
Link? Bukan ke sekarang you all tengah baca? hehe

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?
Caca marba, ikut suka hati aku aje nak tulis apa

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
Nak hapuskan? Penat aku mekapkan umah ni tau, suka2 aje nak hapuskan?

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Blog dia lagi best dari blog aku...huhu. Nak cat baru, tapi belum kesampaian

6) Senaraikan calon yang akan di tag:
Aku rasa semua nama dah kena tagged la

No comments: