Tuesday, May 12, 2009

Selamat Hari Ibu

Masih belum terlambat untuk ucapkan Happy Mother's Day untuk semua ibu-ibu especially kawan2 aku yang dah bertitle begitu. Pada 10 May 2009, aku, Abang Ja, Jie, Cik Ma dan Ita bersama suami dan anak2 balik ke kampung. Semua orang wish kat mak aku pagi tu...macam hari raya pulak, salam, cium tangan & cium pipi...hehe

Mak aku gembira nampaknya walaupun yang lain hanya wish kat dia thru telefon. Tapi, aku tahu dalam hati dia teringatkan seseorang yang dia sayangi. Dia terlalu mengharapkan orang itu menghubunginya, tapi hampa. Kesian mak aku....

Petang tu, mak masak macam2. Adik aku nak makan ketupat sotong. Ita, nak makan solok lada. Abang ipar nak makan sup tulang. Lagi sekali kesian kat mak aku kena masak...hehe tapi dia gembira buat semua tu. Selamat Hari Ibu untuk mak...orang sayang mak...

(Image cilok dari umah Siti R. Tak boleh lama2, kru KFC dah jeling2lah...hehe).

No comments: