Sunday, May 10, 2009

X-Men Origins-Wolverine


Hampir seminggu aku berada di Shah Alam. Membawa diri dan menghiburkan hati...huhu. Jumpa Chik, Faiz, Su, Nani dan beberapa orang lagi yang dah lama aku tak jumpa (ambil peluang sementara menganggur ni). Sempat juga aku tengok wayang. Filem yang aku tunggu2. Prequel X-Men. Hahaha...aku layan cerita ni sorang2 kat Bukit Raja, Klang (sebab semua member kerja, huhu)

Aku rasa, dalam banyak2 series, yang inilah paling best. Diceritakan macam mana Jimmy Logan dapat nama Wolverine. Now I know, ada sad story behind the name. Handsome nye Hugh Jackman dalam cerita ni (Along, you should go to the cinema a.s.a.p...hehe)

Another watak yang aku suka is Gambit. Mak et, rasa2 mamat ni macam muka sapa...hehe. Teka cepat. Aku rasa Chik & Syira pun mesti tau punyalah. Mak et, tengok, jangan tak tengok X-Men ni.
Next movies : Hehe...

No comments: