Wednesday, July 2, 2008

Euro 2008

Demam bola dah pun berakhir. And the winner is....hehe. Yes my fren, finally your spain numero uno.

Aku update cerita bola ni bukannya apa. Pertama sebab pu3 dah tegur blog aku dah lama tak update. Faktor masa dan penyakit malas datanglah pu3...
Keduanya, aku dan pu3 berkongsi minat yang sama (ye ke?)...yes...bola. Juga aku tujukan khas buat besfren2 aku masa kat ITM dulu, yg sama2 gila bola & sama2 berjaga awal pagi utk tgk world cup walaupun esoknya ada exam. Chik, aku tau ko sempat tgk the only goal yg torres scored tu...hehe

And kat sini aku nak beritahulah kat semua yang pernah baca chat aku dengan pu3 pasal bola tu. Actually aku bukanlah penyokong tegar Spain...aku penyokong Portugal. Tapi bila Portugal dah out, beralih kepada German. Kat chat tu saja je nak usik pu3...hehe..jangan marah arrr pu3.


Dari chat tu aku tau pu3 suka bangat sama itu Ballack sih...
untuk tidak menghampakan pu3,
aku letak la kat sini gambar MB dia tu..hehe
Ko suka tak pu3? Ha....sukalah tu...





Tapi aku bukanlah die hard fan of Ballack. Aku lebih suka Miroslav Klose.
Boleh dikatakan dia ni taklah seglemer Ballack tu. Mamat ni joint Bayern Munich. Dia juga top scorer list in 2006 World Cup dulu. Well pu3, untuk World Cup nanti bolehlah kita sama-sama go for Germany ya? Hehehe....




Sedikit cerita Euro dalam family aku. Adik lelaki aku bertanya pada anak-anak sedara aku (girls age 18 yrs)...eh, Brazil dah out ke? Anak sedara aku punyalah gelak sakan & they said...ayah chik, ni Euro lah..bukan World Cup. Brazil tu dok dalam benua mana ayah chik oiiiii....
Shame on u lah adik...i mean u're a big tough guy...hmmmm

No comments: