Sunday, November 30, 2008

Sepanjang minggu

- Nak pindah rumah. Kelam kabut dengan rakan serumah yang hanky panky. Minggu lepas dah tengok rumah & it's comfortable. So, decide to move in this month.

- Malam tadi, sedih dan sakit hati bila dapat tahu rakan serumah menyebarkan cerita2 buruk tentang aku selepas aku bersusah payah tolong dia. Tolong temankan/ajarkan bawak kereta sampai boleh drive sendiri. Tolong bawak kereta dia balik kampung. Dari rumah sampai kampung dia, seharian drive. Tolong cover skandal2 dia daripada boyfriend dia...aduh...aku teraniaya lagi.

- Disebabkan aku tak pernah masak kat rumah sewa, terus dikatakan aku tak tahu masak/malas masuk dapur. Hello, it's non of your business. Aku ada susahkan hidup kau ke kalau aku tak pernah masuk dapur? I have my own reason okay!

-Aku dok berkurung dalam bilik pun jadi isu. Katanya aku memang susah nak bergaul dengan orang. Hey, dari aku dok tambah dosa layan cerita dia tentang keburukan orang lain, baik aku siapkan manuskrip aku...hehe. Ada gak untungnya...kan?

-Well, kesimpulannya...sekarang aku tahu who's playing the role dalam rumah aku sekarang ni. So, next time...don't expect i'll give my hand to help you again after this. Serik dah rasa...huhu

No comments: