Monday, June 22, 2009

Genting Highlands

15, 16 dan 17 June 2009, aku mengekor Chik ke Genting Highlands. Memandangkan aku masih lagi berstatus penganggur, pelawaan Chik aku terima. Lagipun aku dengan Chik memang banyak cerita nak dibualkan. Jadi, inilah peluang yang ada untuk bersembang sepuas2nya...kan Chik? hehe. Cuaca masa kat sana memang sejuk gila. Kata budak yang bawak bot kat theme park, memang extraordinary sejuk sepanjang 3 hari tu, cuaca tak menentu.


Hotel warna warni tu tempat aku dengan Chik tidur a.k.a melepak sepanjang 3 hari. Bilik kita orang tingkat 15.

Ni gambar waktu pagi. Matahari baru nak menampakkan dirinya. Cantik, kan?

Semua ni gambar dari tingkat 15 First World Hotel. Anyway, thanks to Chik. Sambil2 release tension dengan outdoor theme park, aku boleh juga release dengan bertukar2 cerita dengan dia. Hmm, anyway...rasanya Chik dah pun berada di Bangkok. Enjoy your trip. Naik gajah tu nanti jangan jerit2. Gajah tak terpusing terbalik macam roller coaster...hehe

No comments: