Thursday, July 23, 2009

Fashion icon

Kelmarin....
'Suka pakai tudung ni? Banyak koleksi. Beli kat mana ya?'
'Ha'ah, senang nak pakai. Sarung je. Ada beli kat kedai, kat pasar malam pun ada...hehe...'
'Oh, berapa ringgit yang macam ni eh?'
'Yang ni RMxx.'
'Beli kat mana?'
'Yang ni beli kat kedai A.'
'Yang semalam tu?'
'Yang semalam tu, kat pasar malam je...murah sikit.'
'Oh, yang selendang pink tu?'
(kata member aku, macam style Yuna)
'Yang tu beli kat kedai kat Kuantan.'
'Cantik2lah tudung awak...'
(tersenyum kambing...)
'Yang kain batik semalam tu, memang beli sepasang ke?'
'Taklah, kain beli lain, baju beli lain...'
(selama ni dorang dok peratikan aku ke? hehe)

Balik rumah....
cousin aku : eh, cikgu A tanya aku mung beli mana selendang pink tu.
(la, tadi cikgu B tanya. ramai pulak yang berkenan selendang pink aku tu...hehe)
aku : nape, dia nak gi beli ke? Kat Kuantan Parade tingkat atas...hehe

Kesimpulannya, macam tulah kalau dah ramai perempuan kat satu2 tempat tu. Bila orang baru datang, tentulah jadi perhatian. Aku jadi perhatian ke? hehe....Isy, malu ler

No comments: