Thursday, July 23, 2009

Birthday

Kat sini, aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang wish aku, especially my dearest friends, Chik, Syira and CT. Juga kepada FP dan rakan2 penulis.

Dari CT :

An Ode to My Friend, Eny Ryhanna
Hari ni 22/7/2009 hari jadi Eny Ryhanna, yeay! Selamat Hari Jadi yang ke...tak kisah la yang ke berapa yang penting you're still older than me...hihihi...jangan mare nanti cepat tua.

Anyway, Eny a.k.a Ani semoga hidupmu dilimpahi rahmat Allah. I wish you all the best in whatever you do. It's been nice knowing you. One thing I want you to know is that you're such an inspiration. Without your advise and encouragement I wouldn't think of pursuing what I've been dreaming of doing (you know what I mean) for the past 20 years of my life...walaupun orang tak start apa pun lagi...huhu...I'm going to, I'm going to...

So, thank you from the bottom of my heart. Be good and know that all your friends love you. That includes me! Have a wonderful birthday!
Last but not least, cepat2 ler kawin...hehehe...
_______________________________________

To CT : Isy, terharunya, huhu. Buat cepat2 tau. I'm waiting....

To Syira : Powerpoint ko buat tu memang menarik sampai aku almost tak percaya ko yang buat...hehe. Tapi aku tak reti nak tampal kat sini. Lagipun aku rasa tak sesuai kot nak tampal...hehe

To Chik : Thanks spent masa layan sembang malam tadi. Lama tu....hehe

No comments: